diumenge, 15 de febrer del 2015

El llenguatge visual


Diuen que de cada llibre aprens, que són un món nou per descobrir. Existeixen multitud de llibres, de diferents gèneres, autors i editorials. I a mi, que no m'entusiasma llegir, cada vegada m'agraden més els llibres i m'atrauen els seus diversos continguts. No em feu cas, en realitat la millor manera d'aprendre, d'evadir-te, de conéixer-te, és llegint.
El llibre d'on he tret els continguts de la meua conferència, es titula El lenguaje visual de María Acaso. De gènere acadèmic, per descomptat no és una història o una obra teatral, és tècnic i conté nombrosos aspectes sobre el llenguatge visual, les seues ferramentes, les figures retòriques... No es fa pesat, és molt amé i entretingut, perquè, a més, hi ha quadres recordatoris que destaquen les idees més importants i inclou molts exemples i imatges.
M'ha agradat molt perquè en poques pàgines aprens a descobrir els missatges ocults de les imatges i les seues característiques. Llibre a tenir en compte per a una millor alfabetització visual.

2 comentaris: