diumenge, 9 de novembre de 2014

Divendres de tertúlia



Aquest passat divendres vam realitzar a classe una tertúlia a la manera de debat sobre l'obra de teatre "Pigmalión" per veure que ens havia paregut i qui l'havia acabat de llegir.

Vam seguir una guia de preguntes relacionades amb la lectura del llibre, on moltes  eren de donar la teva opinió, i vam començar el debat contestant les dues primeres qüestions del full. En la primera devíem llançar una pregunta que fóra de tema de debat on qui volguera podia respondre o parlar sobre el que pensava. Per a mantenir un ordre, vam utilitzar un micròfon que donava el torn de paraula.

Va ser entretinguda aquesta experiència i realment interessant, però vaig trobar algunes "errades" que es podrien millorar o tindre en compte per a la següent tertúlia. Crec que ens vam centrar i li vam donar massa importància a unes preguntes que a altres. La meva opció haguera sigut que després d'elaborar cada u la seva pregunta, l'haguérem dit seguint un ordre però en el que tots haguérem parlat i llançat el nostre tema a debatre. Després, si es parla més d'un tema perquè sembla més interessant és altra cosa. També haguera utilitzat un cronomet per a calcular el temps de parla, ja que molts van parlar prou i d'altres quasi res. A més haguera sigut un ordre pel qual tots com a mínim devíem parlar un minut sobre perquè hem triat la nostra pregunta i que opinem sobre el final de "Pigmalión", per exemple.

En definitiva, l'activitat va ser interessant i va eixir amb naturalitat. Tot i que es devia haver organitzat un poc millor perquè haguera quedat un més formal.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada