dilluns, 20 d’octubre del 2014

Visita d'Arnau


El dimecres vam tindre l'esperada visita d'Arnau, un estudiant de comunicació audiovisual que ha acabat de fer un màster a Gandia especialitzant-se en pots-producció.


Em va agradar poder parlar amb ell i que ens contara la seva experiència sobre la carrera, ja que també m'interessa aquesta especialitat i m'apassiona tot el món que gira al voltant la càmera, el muntatge de vídeos, la interpretació, les imatges...

A continuació vam veure el videoblog de Paula i meu, i Arnau va donar la seva opinió sobre la tècnica dels vídeos, ja que clar, és el que més "falla". No tinguem material professional! Però la nostra creativitat i imaginació és sorprenent (des del seu punt de vista, tinguem bones idees i les realitzem amb la finalitat d'entretenir i fer passar-ho bé)

Aiii, videoblog! Si tinguera més temps, et faria més cas, però em pareix que hauràs d'esperar unes setmanes per al pròxim, les altres assignatures em reclamen...



1 comentari: