dijous, 7 de maig del 2015

Avaluació del curs




Ja ens trobem a dues setmanes de la graduació i així amb els nervis a flor de pell pels últims exàmens...

La veritat és que aquest segon de batxillerat ha sigut el curs més dur, més esgotador i estressant. Però també hem passat molt bons moments i hem conegut gent amb la qual hem creat un fort vincle d'amistat.

Centrant-me en aquest curs i més concretament en l'optativa d'Habilitats Comunicatives, he de dir que m'ha servit de gran ajuda aquesta assignatura i he aprés un muntó. Tant en aspectes acadèmics com en la relació entre els meus companys i el treball en equip.
Hem fet de tot! Lectura col·lectiva, debat, videoblogs, exposicions, preparació d'un viatge, programa de ràdio... i totes aquestes activitats m'han aportat nous coneixements i nous valors, inclús  han despertat en mi alguns sentiments que fins i tot desconeixia...

El què més m'ha agradat d'aquesta assignatura ha sigut realitzar els meus videoblogs i penjar-los a la xarxa d'internet (YouTube), perquè ací he pogut observar la reacció del públic als temes tractats. Aquesta activitat m'ha ajudat a calmar els nervis davant la càmera i millorar la meua espontaneïtat a l'hora de parlar en públic. Una altra activitat que em va agradar del que més va ser la gravació i posterior muntatge del relat digital. Aquesta és l'activitat que més destacaria del curs perquè per a mi ha sigut molt important poder parlar d'un tema personal i muntar la història a partir d'imatges, a més, el fet de realitzar un bon guió que donara força i claredat al que volia transmetre.

Per altra banda, no descartaria cap activitat realitzada ja que totes (diferents i iguals entre elles) tenien el seu toc d'interés per la meua part. Parlant d'interés... pot ser l'error o millor dit, l'obstacle d'aquesta assignatura, ha sigut l'actitud dels companys. M'explique. Jo sóc una persona que m'il·lusione a la mínima, però igualment em desil·lusione. Quan el mestre proposava alguna activitat bonica i observava al mateix temps la reacció dels meus companys o les cares... m'afonava perquè no mostraven el mateix entusiasme que jo, i això finalment ha pogut amb mi. Quan t'esforces i no hi veus motivació per part dels altres... malament.

Un altre aspecte a destacar és que, gràcies a aquesta assignatura, he pogut adquirir més coneixements sobre alguns programes de muntatge de fotografies i vídeo com el "Windows movie maker" o he aprés a fer un programa de ràdio en directe amb "Spreaker". He guanyat rapidesa, agilitat i noves tècniques d'expressió oral.

En conclusió, el fet de poder gaudir d'aquesta assignatura en aquest curs ha sigut una bona experiència per tot el que he aprés i perquè cada projecte m'ha fet passar estones divertides, i d'altres no tant... Bo, me'n porte un bon record i amb això és amb tot el que em quede. Fins sempre.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada