dimarts, 20 de gener del 2015

Videoblog: Crítica a les cançons llatines

Molt contenta del meu tercer Videoblog, sí, n'estic molt satisfeta amb el resultat. Ha semblat ser el més "polèmic" (pel tema tractat, ja que moltes persones no comparteixen la meva opinió, clar) també està millor construït que els anteriors i sembla amé, entretingut i divertit (segons les opinions de persones que han vist el vídeo). L'esforç i l'entusiasme s'han vist reflectits tant en el resultat del vídeo com en la nota final.
 
Per altra banda he de reconéixer que hi ha hagut aspectes que m'espantaven. Un era la duració del vídeo. Sempre sobrepasse els 5 minuts i solc ser massa "rollera" però en aquest no m'ha passat i no he arribat als meus llargs minuts. Altre aspecte, i el que més m'aturava, era les crítiques negatives que podia rebre. En tractar d'un tema actual i de fer una crítica d'aquest (les cançons llatines) pensava que moltes persones anirien en contra de mi i em cauria una intensa pluja de crítiques. Però per sort meva, no ha sigut així, m'ha donat compte que molta gent opina el mateix que jo i m'han comprés perfectament.
Ja que em costa mostrar la meva opinió si damunt em critiquen... però la cosa bona, és que aquest vídeo m'ha ajudat per afrontar la meva por a donar el meu punt de vista i a rebre les crítiques com un ajuda, com a forma de millorar, d'aprendre, de créixer...

En definitiva, aquest videoblog és una divertida i "suau" crítica (i dic suau perquè he observat vídeos d'altres youtubers que insultaven i menyspreaven a aquest tipus de música) que crec que agradarà a tota persona que opine com jo, de forma realista: que les cançons d'aquest tipus són masclistes, tracten a la dona com a objecte sexual i d'inferioritat, l'home mostra tan sols el seu desig i passió per la xica, i no l'amor i finalment el buit contingut de les lletres.
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada