dijous, 25 de setembre del 2014

Preparem el Videoblog



Ací us deixe la meva segona entrada al blog. He de dir que les classes d'Habilitats comunicatives estan anant molt bé i estic molt il·lusionada amb el nou projecte que hem de realitzar, crear un videoblog de curta duració en el qual expliquem un tema amb tocs còmics, jugant amb les escenes... però sobretot utilitzant la imaginació. El tema sobre el que parlaré tracta sobre els somnis i dividiré el meu guió en: curiositats dels somnis i els significats dels somnis més comuns. Espere que isca bé i agrade a la gent, ja que la meva finalitat és informar de coses curioses i interessants i fer passar una bona estona amb algunes idees còmiques i amb alegria. D'altra banda no tot serà conya, ja que el tema que tracte és molt curiós i cal explicar-ho bé per a què la gent en veure'l no s'enduga una idea equivocada.


Amb açò dit m'acomiade i vaig ficant-me mans a l'obra. Comentar també que a classe estem llegint l'obra de teatre "Pigmalión" i per ara m'agra molt l'argument de la història. Ja us aniré comentant com va anant tot. Fins a la pròxima!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada