Aquest passat divendres vam realitzar a classe una tertúlia a la manera de debat sobre l'obra de teatre "Pigmalión" per veure que ens havia paregut i qui l'havia acabat de llegir.
Vam seguir una guia de preguntes relacionades amb la lectura del llibre, on moltes eren de donar la teva opinió, i vam començar el debat contestant les dues primeres qüestions del full. En la primera devíem llançar una pregunta que fóra de tema de debat on qui volguera podia respondre o parlar sobre el que pensava. Per a mantenir un ordre, vam utilitzar un micròfon que donava el torn de paraula.
Va ser entretinguda aquesta experiència i realment interessant, però vaig trobar algunes "errades" que es podrien millorar o tindre en compte per a la següent tertúlia. Crec que ens vam centrar i li vam donar massa importància a unes preguntes que a altres. La meva opció haguera sigut que després d'elaborar cada u la seva pregunta, l'haguérem dit seguint un ordre però en el que tots haguérem parlat i llançat el nostre tema a debatre. Després, si es parla més d'un tema perquè sembla més interessant és altra cosa. També haguera utilitzat un cronomet per a calcular el temps de parla, ja que molts van parlar prou i d'altres quasi res. A més haguera sigut un ordre pel qual tots com a mínim devíem parlar un minut sobre perquè hem triat la nostra pregunta i que opinem sobre el final de "Pigmalión", per exemple.
En definitiva, l'activitat va ser interessant i va eixir amb naturalitat. Tot i que es devia haver organitzat un poc millor perquè haguera quedat un més formal.
Vam seguir una guia de preguntes relacionades amb la lectura del llibre, on moltes eren de donar la teva opinió, i vam començar el debat contestant les dues primeres qüestions del full. En la primera devíem llançar una pregunta que fóra de tema de debat on qui volguera podia respondre o parlar sobre el que pensava. Per a mantenir un ordre, vam utilitzar un micròfon que donava el torn de paraula.
Va ser entretinguda aquesta experiència i realment interessant, però vaig trobar algunes "errades" que es podrien millorar o tindre en compte per a la següent tertúlia. Crec que ens vam centrar i li vam donar massa importància a unes preguntes que a altres. La meva opció haguera sigut que després d'elaborar cada u la seva pregunta, l'haguérem dit seguint un ordre però en el que tots haguérem parlat i llançat el nostre tema a debatre. Després, si es parla més d'un tema perquè sembla més interessant és altra cosa. També haguera utilitzat un cronomet per a calcular el temps de parla, ja que molts van parlar prou i d'altres quasi res. A més haguera sigut un ordre pel qual tots com a mínim devíem parlar un minut sobre perquè hem triat la nostra pregunta i que opinem sobre el final de "Pigmalión", per exemple.
En definitiva, l'activitat va ser interessant i va eixir amb naturalitat. Tot i que es devia haver organitzat un poc millor perquè haguera quedat un més formal.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada